Chat with us, powered by LiveChat

Juiste media => juiste moment => juiste boodschap

Media-strategie

Hoe gaan we ook voor jou een succesvolle mediastrategie of merkstrategie bepalen?

De vraag die ons het meest wordt gesteld: “hoe weet ik welke media ik wanneer en op welke manier in moet zetten?”
Goede vraag omdat de mediastrategie of merkstrategie voor bijvoorbeeld een lokaal B2C-bedrijf volslagen anders is dan de aanpak van een landelijke B2B-organisatie.

Daarom investeren we om te beginnen veel tijd om je bedrijf en business te doorgronden.  Informatie verzamelen is dan ook een een essentieel onderdeel en bedrijven kiezen One4media omdat we deze gegevens omzetten naar waardevolle strategische informatie. Dat vormt het startpunt en vervolgens gaan we vanuit de reclamedoelstellingen en marketingdoelstellingen een mediastrategie of merkstrategie bouwen waarmee we ervoor gaan zorgen dat je concurrentie verslagen wordt.

Wij passen daarbij onze ervaring  en expertise als ondernemers toe om gegevens te interpreteren en doelgroep, media, budget, reclamedoelstellingen en  reclamestrategieën optimaal op elkaar af te stemmen. Het is een werkwijze die de One4media klanten heeft geholpen om de omzet substantieel te verhogen en bij gelijkblijvend mediabudget bijna 35% meer media in te kunnen zetten.